mandag den 12. april 2010

Ugens træning uge 14 2010

Så er mit 20 ugers træningsprogram i fuld gang.

Jeg har af tidsmæssige årsager fra start besluttet mig for at koncenterere min træning de sidste 5 måneder op til løbet. Jeg har sørget for at oparbejde en rigtig god grundform og startede så i sidste uge på et skemalagt 20 ugersprogram, som lægger ud med 8-10 timers træning, men som i løbet af perioden kommer op på 16-18 timers træning. Noget af cyklingen erstattes med mountainbike. Efter at have fulgt det i 2 uger føler jeg mig meget overskudsagtig. Det bliver spændende at se når træningsmængden går op.

Mandag: 1/2 marathon løb "Helvede i Nord" - extremeløb tid: 1:44:30

Tirsdag: Hviledag

Onsdag: Løb 46 min. - 9,7 km, Svømning 60 min. blandede intervaller

Torsdag: Cykling mountainbike skov/vej 60 min. - 19 km

Fredag: Svømning 45 min. - 2 km

Lørdag: Cykling 123 min - 59 km

Søndag: Løb: 48 min - 10 km

Ialt: ca. 8 timer

Skrevet af Jacob

Ugens træning var stadigvæk præget af min lungebetændelse, selvom jeg tog den sidste pencilen torsdag morgen. Jeg kan godt mærke at jeg endnu ikke helt er på toppen, men det virkede som om det begyndte at gå fremad sidst på ugen.

Tirsdag 97 km. cykling på en del af Ironman ruten.

Torsdag: 5 km. løb + 45 min. svømning

Fredag 79 km. cykling i kuperet tærren

Søndag 60 km. cykling på flad vej

I alt i denne uge ca. 10 timer

Træning i de første 14 uger 2010:

I alt: 117 timers træning.

Fordelt på:

Svømning: Ca. 18 timer

Cykling: Ca. 57 timer siden + (410 km på landevejen)

Løb: Ca. 213 km.

Styrke træning: Ca. 5 timer.

Crosstræner: Ca. 2 timer.

Skrevet af Rune

Ingen kommentarer: